Saturday, January 7, 2012

my prince & princess

Asslamualaikum ..

Dulu, waktu ada depan mata .. 
Geram je rasa .. 

Apa yang saya buat, mesti ada yang akan jadi hero atau heroin ( pengacau ) ..
Kacau saya sapu sampah .. 
Kacau  saya  masak dekat dapur .. 
Kacau  saya  tidur .. 
Kacau laptop  saya  ..
Kacau  saya  solat ..
 Tak ada privasi langsung !!!

Semua  saya  buat, 
kanak-kanak nie mesti ada .. 
aishh .. 
Tension !! Tension !!

Sekarang kan, 
Saya tambah tension bila tak dapat nak skype dengan prince & princess nie ..
Walaupun, 
waktu skype tu, korang gaduh ..
tapi, 
Saya tak kesah ..
Janji dapat tengok muka .. 

Kanak-kanak !!
Kenapa buat kakak rasa homesick nie ..

" Kakak,bile kakak nak balik ? Adik rindu .. " - princess -

princess yang "garang" + manja = cute .. ( mcm kakak kan ??!! ) *.*

" Kakak memang tak nak balik dah ke ? " - prince -

prince yang banyak cakap + sgt2 aktif  = bijak .. ( mcm kakak jugak la ..) ^_^

Hello my loves berdua,
soalan korang tu lagi susah dari soalan addmate laa .. 

Ok, dengar ni kakak nak cakap,
kakak SAYANG + RINDU sangat-sangat kat korang berdua ni ..
nnt kakak balik k .. ( tak tau la bile .. huhu )
kita tengok boboiboy, upin ipin, barbie dengan kisah anbiya' sama-sama tau .. ^^

with lot of my L.O.V.E 


 * niat nak study, tetibe nmpak gambar kanak-kanak nie .. terus niat berubah, beralih ke blog .. ^^
ok, nak smbung study balik .. T.T



No comments: