Sunday, April 19, 2015

Cemburu

Bismillah..

Wallahi. Aku cemburu. Tengok kawan2 kat Jordan dah habis berapa banyak ijazah kelas alquran. Ada dah sampai syahadah. Aku, kelas tahsin pun tak sempat ambik. Setakat kelas tilawah dalam kuliyah. YaAllah. Nak nangis. T.T Sedihnyaaaaa. Aku nak belajar jugak. Moga nanti ada la peluang aku untuk grab benda sama. Walaupun bukan dengan syeikhah yang aku idamkan. Nak fasih dalam AlQuran. Aku dah tak mampu nak habiskan 30 juz. Yang ada sekarang pun, tak mampu nak murojaah tiap2 hari. Tu pun, ada yang ingat tak ingat. Haih Afiqah. Apa nak jadi dengan awak nie. -_______-

Speechless tengok orang fasih baca quran. Takde la cakap aku tak boleh baca quran, tapi kdg2 muncul dalam hati soalan, "Betul tak aku sebut huruf nie.?" Nak practiseeee. Hmm.

YaAllah. Izinkan lah. 

No comments: