Tuesday, April 7, 2015

Lost

Bismillah.

Tension. Serabut.

Tak berapa pasti rasa nie dtg dari mana. Tapi, betul-betul tengah tension sekarang nie. Nak luah, tak mampu. Nak pendam, rasa sakit. Sakit sangat. Tapi apakan daya, hanya mampu menahan je. Tahan dan terus menahan. Itu lah aku. Tak reti nak mempertahankan hak sendiri. Pendam. Diam. LAst bila dah sakit sangat, baru nangis.

Tapi, apa je pilihan yang aku ada. Nak melawan.? Tu bukan cara aku. Nak marah-marah macam kena gangguan jin.? Memang tak lah. Cukup2 lah dengan derita yang aku tanggung. Hmm. Tapi, aku betul stress. Menanti saat yang betul2 tepat untuk aku muntahkan segala keserabutan aku nie.

Sama sekali aku tak benci, aku hanya nak sama2 faham dan tahu untuk saling jaga maruah. Entah lah. I lost my words. Hmmm. Nak nangis sangat nie sebenarnya. Tapi, aku tahan. Tapi sampai bila.???

Sampai satu saat semua tahu dan semua dah tak mampu untuk diubah dan diselindung lagi.? Nau'zubillah. Moga Allah terus pelihara. Ameen.

Angin, tolong bawa perasaan ini berlalu beriringan denganmu. Agar hilang gusar hatiku. Awan, beraraklah bersama hatiku, agak hapus kegelisahan ini. Kerna aku tak mampu menahan rasa berseorangan tanpa sesiapa disisi bersama menanggung rasa.


No comments: